Kampanie dla influencerów
Z jakimi influencerami warto współpracować?
Szukając influencerów do współpracy, nie powinieneś interesować się wyłącznie tymi kontami, którym udało się już zdobyć grono tysięcy obserwatorów i których każdy post wzbudza olbrzymie zainteresowanie ze strony odbiorców tych treści (w postaci komentarzy, ocen i polubień). Małe konta też bywają wartościowe. Nawet jeśli dany influencer ma grupę obserwatorów liczącą sobie zaledwie tysiąc osób, jest on w stanie sprzedać twój produkt, jeżeli są to obserwatorzy mocno zaangażowani, którzy rzeczywiście temu influencerowi ufają i chętnie korzystają z jego poleceń.
Kampanie dla influencerów mogą być wysyłane bezpośrednio do twórców, wrzucane na specjalne platformy albo przesyłane do agencji. Jeżeli nie chcesz na razie przeznaczać żadnych pieniędzy na rozpoczęcie podobnej współpracy, musisz szukać tych influencerów sam, w tym celu przeglądając po prostu różne kanały social media i zapisując sobie te ciekawsze, by następni wyselekcjonować z nich takie profile, do których twórców rzeczywiście chciałbyś się zgłosić. Rozważ jednak współpracę z agencjami influencerów. One naprawdę mogą ci pomóc w znalezieniu osób, które dopasują się do potrzeb twojego biznesu.